In sfarsit in concediu

Incepand de maine intram si noi in mult asteptatul concediu de vara. Pot sa va zic ca se simtea nevoia de asa ceva. Avem doar o saptamana la dispozitie si nu vrem sa ne obosim mai mult decat este cazul, deci vom merge 3 nopti la mare si 3 la munte in statiuni fara prea multa activitate de noapte, dar cu multe activitati de zi. Vara asta pentru noi prioritar vor fi confortul si serviciile.

La mare cred ca vom merge la Neptun, am fost anul trecut, practic in trecere, timp de o zi si ni s-a parut destul de ok ca si statiune. Poate incercam si anul asta o bicicleta dubla, desi cred ca Ea o sa mi-o dea de cap daca mai indraznesc sa propun asa ceva. Imi aduc si acum aminte cum se tinea de ghidonul ala sa nu ma lovesc cu bicicleta de masinile care veneau din contrasens. De asemenea am vazut un mini parc de distractii care pe mine ma incanta, pentru ca inca imi place sa ma dau in masinute sau sa impusc cu alice diverse chestii. In rest tot ce vrem e plaja si mare, pur si simplu sentimentul ala de a te topi, in sensul bun, la soare sa simti cu nisipul de cuprinde si berea rece iti ingheata palma.

La munte in schimb ne-am propus sa mergem la Caciulata. Am gasit cateva pensiuni chiar simpatice si cu o gramada de activitati. Ce am vrut in schimb, spre deosebire de alti ani, am vrut ca pensiunea sa aiba si piscina, pentru a savura serile racoroase de munte pe marginea piscinei cu un cocktail in mana si cerul instelat si senin desupra noastra.

O sa avem si laptopurile cu noi, in principiu pentru ca avem nevoie de spatiu de stocare pentru poze, cand am fost pe Transfagarasan am facut 7 gb de poze in doua zile, deci vom avea nevoie de ele si cine stie, poate o sa va mai scriem cate un cuvant doua de acolo.

3 thoughts on “In sfarsit in concediu

1. Ea

Sa nu mai vad bicicleta aia ca iar imi vad moartea cu ochii. Iar cu alicele alea sa ai grija iar!!!!!

2. Adina

Concediu placut va doresc!
    Eu m-am intors marti de la Caciulata, n-am stat foarte mult, suficient cat sa nu ne plictisim.
    Sunt acolo si 3 bazine cu apa termala si alte n-spe proprietati, unul este la camping, unul la hotel Caciulata si mai sunt 2 exact langa el, am uitat cum se numesc, si unul la Casa Romaneasca, care e la iesirea din statiune spre Sibiu, dupa ce treci de manastirea Cozia. Aveti grija totusi ca apa e fierbinte si mie, una, mi s-a facut putin rau.
    Va recomand clatitele de la terasa de vizavi de grupul de hoteluri unde este si hotelul Caciulata, sunt foarte bune!
    S-aveti parte de odihna si vreme buna!

3. El

Multumim frumos Adina! Si multumim si pentru sugestii, chiar aveam nevoie tinand cont ca e prima data cand mergem in zona aia.