Recenzie – In Time

2

Cu mica vacanta de care am beneficiat majoritatea dintre noi (si aici ma refer la ziua de 1 Decembrie), am avut mai mult timp pentru a ne uita la filme decat ca de obicei. Si, la rugamintele Lui fierbinti de nu ne mai uita la filme, citez: “prostii d-alea de-ale tale, siropoase”, am cedat si am zis OK la In Time. Filmul nu m-a incantat foarte tare din trailer, probabil si din cauza faptului ca nu am mare incredere in talentele actoricesti ale lui Justin Timberlake, insa, cum imi place enorm de mult de actrita principala a filmului, Amanda Seyfried, si mai ales, pentru ca ii eram datoare Lui, am cedat de aceasta data si m-am imbarcat in aventura ce a reprezentat pentru mine In Time.

[box type=”warning”] Spoiler Alert![/box] Bazat pe eterna si reala poveste a diferentierii claselor, regizorul acestei “opere cinematografice” a facut un exercitiu foarte simplu de imaginatie si a inlocuit cuvantul “bani” cu “timp” pe intreg parcursul peliculei. Iata, asadar, cum a aparut acest film. Si da, aceasta este opinia mea, este atat de simplu filmul! Nu are nici un fel de conotatie ascunsa (sau nu am vazut-o eu), nu are substraturi, nu are nimic; pur si simplu cei doi actori alearga dupa.. timp.

Ce e placut ochiului este faptul ca toti actorii din film sunt foarte tineri, si asta datorita faptului ca, in film, oamenii nu mai imbatraneau dupa 25 de ani, asadar avem o mana de actori tineri, simpatici, insa nu de calibru. Iar povestea, deja celebra, decurge cam asa: baiat sarac, pardon, in lipsa constanta de timp, primeste de la un binefacator un secol, isi pierde mama, care moare in bratele lui, jura sa se razbune, cu timpul primit merge printre bogatasi, unde o intalneste pe fata unui bancher, care avea la dispozitie tot timpul din lume, politia e pe urmele lor din cauza lui iar el o rapeste. De aici filmul se transforma subit intr-un Bonnie&Clyde jalnic (pana si Beyoncee si JayZ au fost niste B&C mai buni), unde ea se indragosteste de el treptat si, impreuna, sparg banca tatalui ei pentru ca Justin vroia neaparat sa se simta ca Robbin Hood in dupa-amiaza aceea.

Poate ca nu am avut eu o stare nemaiminunata sa vad acest film, insa pe mine m-a adormit pe la final, desi nu era decat vreo 8 seara cand ne uitam la el, si m-a lasat mai rece decat caloriferele din Rahova City. Va las mai jos sa vedeti trailerul filmului, si daca decideti sa il vizionati si voi, va astept aici cu impresii si pareri.

2 thoughts on “Recenzie – In Time

1. Florina

Bai, l-am vazut acum 3 saptamani, am facut si un drum pana in Bacau ca sa-l vad…super mare dezamagire. Am iesit spumegand din sala de cinema, m-am simtit trasa de sfoara. Unul dintre multele filme care striga audientei “You’re such idiots!”

2. Ea

Yup si pe mine m-a dezamagit…